Ysmn_11 Bugün bütün gün baş ağrısı yaşadım iğneden mi bilmiyorum ve iğnenin 2.günü kasıklarımda biraz ağrı oldu ve geçti hemen.bu ay da olmadı galiba :/ belirti bekliyorum ama daha erken mi sizler ne zaman belirti yaşadınız iğneden sonra ?
HilalG Ysmn_11 belirti için erken ben 16 ncı günü hamile olduğumu öğrenmiştim son bir iki gün göğüs hassasiyeti kaşık ağrısı vardı takip edin bi süre daha inşallah güzel haberlerle gelirsiniz🤲🤗