Damla61 tanıdığım iki kişide vardı makat geliş, sezaryen oldu sıkıntı yaşamadılar çok şükür. Sadece şunu söylemek istiyorum. Bebek doğduktan iki ay sonra kalça ultrasonu çekiliyor. Doktorunuz ve aile hekiminiz de söyler zaten ama yine de söylemek istedim bunu ne olur ihmal etmeyin