Doktordan doktora değişiyormuş sanırım yaa ama daha mantıklı olan aynı yerden kesilmesi bence. 😅 Daha fazla acımaz sanırım zaten kesilen yerdeki sinirlere zarar gelmiş oluyor 🤔 Emin değilim ama.. 2. Sezaryenin daha kolay olduğunu söyleyende var daha zor olduğunu söyleyende.. Bizde yaşayarak deneyimleneceğiz sanırım. Benimde doğumum 1 hafta sonra.