Uff evet ben de horluyomuşum inanmıyordum taa ki eşim videoya çekene kadar 😂 ve sonra kendi horultuma uyanana kadar 😂 yüksek yastıkta yatmaya çalışıyorum hep zaten çok alçak yastık olunca nefes bile zor alıyorum organlarım ağzımdan çıkacak gibi oluyor umarım doğumdan sonra devam etmezzzz