Merii33 Kızlar 35. Haftamdayım özel bölgem pişik ve kaşıntı var sudocrem sürdüm kaç gün üst üste geçmedi bepanthol sürüyorum hala işe yaramadı özel bölgem hep ıslak ter içinde kalıyor benim gibi olan çare bulan var mı acaba 🤦♀️
Deletedmom414 Merii33 zeytinyağı sürün birde tahrişi hemen aliyor ama deneyin derim bem nemli kalır uzun süre yağ sayesinde
Merii33 Deletedmom414 ya terliyorum bu yüzden hep ıslak ve nemli kalıyor daha kötü olmasından korkuyorum
Deletedmom414 Merii33 zeytinyağı bebeklerdeki pisigi jizarikligi tahrisı hemen alan en güzel şey canım dene sen zeytinyağını bir pamukla iyice sur yedir o bölgeye
Merii33 Deryamom akıntı koku vs yok sadece afedersin dış dudak ve iç çamaşırımın geldiği yerde pişik ve kaşıntı var
Kardelen_des Deletedmom414 zeytinyağı asitli. Asidi alınmadan sürülürse daha çok tahrişe neden olur. Mutlaka düşük ısıda kaynatmadan ısıtılıp soğutarak kullanılması lazım
Merii33 Kızlar belki aynı durumda olan vardır diye tekrardan bildiriyorum bugün aile hekimliğinde ki ebene danışarak travazol aldım ve gerçekten işe yaradı kaşıntım kalmadı kızarıklıklarda geçmeye başladı çok şükür sizinde aklınızda olsun 🙏
Merii33 Emine_135 canım dış genital bölgemde pişik ve kaşıntı var dedim döküntü gibi olduğunu pişik kremlerinin geöirmediğini söyledim oda travazolu kullanabilirsin dedi. Hamileliğimden önce de kullanmıştım ama hamile olunca kafama göre kullanmak istemedim