pamuk32 sağlıcakla gelsinler bende dört gün hastanede yattım dün çıktım kasılmalarım sancım oluyodu ciğer geliştirici vurdular iki doz kas gevşeticilerle sancıyı durdurdular eve geldim ama artık dayanamıyorum ağrılardan banada 35 alırız dediler ama beklerlermi bilemiyorum ☺️Kiloları tam iki değil benimkilerin