Fatmayazar123 Kızlar 4 Ağustos’ta doğumum var dişimde apse olduğu için antibiyotik başladım iki gün önce ama dün geceden beri acayip ishal oluyorum kasıklarımda da baskı var sizce içmeyi kessem bir sakıncası olur mu doktoruma yazdım ama daha geri dönüş yapmadı
Meriwa Fatmayazar123 apseli diş bebeğe daha cok zararı vardır bence kullanın zaten doktorunuz doğru şekilde yönlendirir sizi
Fatmayazar123 Meriwa kullanıyorum hemende bırakmak istemiyorum ama insan tedirgin olmuyor değil bakalım artık teşekkür ederim canım yardımcı olduğun için 🌸💕