Merhaba, bende 8.haftadayım 2 haftadır asla geçmeyen mide bulantısı, ağrısı, yanması yaşıyorum. 4.aya kadar geçer diyorlar ama dayanılır gibi değil gerçekten. Tuzlu kraker, leblebi yiyin diyorlar ama cok az etkisi oluyor o da anlık:( güzel düsünmeye calisalim, bazılaro diyor ki belirtiler ne kadar fazlaysa bebek o kadar iyi tutunuyor demektir. Doktorum ilaç vermek istemiyor hamilelik bu, normal zamanlardaki gibi olmayı bekleme sabret diyor. Sabredecegiz😅