Yahu bu çocuk sadece mangal aşeriyor 🙈apartmanda oturuyoruz mangal yapma şansımız yok korona var dışarı çıkmıyoruz piknik hiç yapmadık tavukçuda korona çıktı dediler tavuğu zaten kestim yiyemem kıyma vs oluyor da ben onu fırında beceremiyorum dışarıdan söyledik birkaç kere ama insan korkuyor dışarıdan yerken ikinci gün yine aynı şey oluyor ben o mangalı düşünüyorum 😬beni şu mangaldan soğutacak bir babayiğit var mı ? Hayır eşim Adanalı oraya mı çekti bu çocuk bir de kahvaltılarda çiğ soğan vazgeçilmezimiz oldu millet kavun karpuz erik aşerir soğan yiyen Şahika Koçarslanlı gibi oldum 😹😳😑