hnrgns ![] bu da renkli hali doktor 11+6 da kesin kız dedi ,13 te erkek olma ihtimali yüksek dediler çok karıştı o yüzden merak içine girdim 🙈
Tubaeliff hnrgns ramzi teorisine göre profildeki kese sizinse kız. Ama o teoriyi de facebook taki nub teorisi grubunda çok kişi yalanladı
ecembugra53 hnrgns Evt canım cok erkem bana da kız denmişti ama erkek oldu 😂😂 bekle bence bişey yapma alma canım😊
hnrgns Tubaeliff bu teorilere çok tutuyor diyen de var benimki tutmadı diyende insan merak içinde olunca her türlü degerlendirmeye bakiuor
Tubaeliff hnrgns benim 2.gebeliğim. Aynı dr a gidiyorum. 16 dan önce yorum yapmadı ilk bebeğimde. Burda okuyunca değişenleri varmış bir bildiği dedim.
hnrgns ecembugra53 ne zaman kesin oldu sizde haftaya 16.hafta bitiyor ve kontrol var belli olur mu sizce ?
hnrgns Tubaeliff ben zaten cinsiyet soylemesini beklemiyordum önce kesin kız sonra hayır dediği için daha da kafa karıştırdı