esmacan29 Merhaba . Bilgi sahibi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim . Sperm kalitesi düşüklüğünden dolayı gebelik oluşumunda nasıl bir durum söz konusu olabilir . Ben gebe kaldım iç gebelik dedi sıkıntı yok ama kalp atışı oluşmayabilir dedi ?
symslmz esmacan29 canıö hiç alakası yok her spermim kalitesi düşük olmuyor biri tutunuyor doktorlar gebeliğin ilk haftalarında düşük riskini göz ardı ettirmemek için böyle konuşuyolar yani kalp atışı görene kadar sağlıklı saglıksız gebelik ayrımı yapmıyorlar