Sevinli21 bende 2 defa vurundum,ilkinde hemşire vurmuştu ve 3gün kalçamdan bacağıma çok ağrı oldu,sonra kendi doktorum vurdu o daha yavaş yaptığı için sanırım daha az ağrılı oldu,ilk vurulan iğneden mi bilmiyorum halen sağ bacağımda bazen çektirme oluyor,pazartesi yine vurunucam kara kara düşünüyorum🙄