Minigimm2020 Benim 1 düşüğüm var ve oksopar kullanıyorum doktorum bunlaro göz önünde bulundurarak seker yuklemeni yaptirmani istiyorum dedi ama.gerekesiz geliyo bana aslında bu şekilde olan varmi bunlar bi sebep mi yaptrmak icin .
Tb29 Minigimm2020 aynen ben de seninle aynıyım. 75gr yükelem yaptırdım sonuç temiz çıktı. Doktor ne diyorsa yapmak lazım
Kuzucuklarim Minigimm2020 seker yuklememi yaptirdim sorun cikmadi.Hamileligimim ilerleyen bir doneminde seker gecirdigim dusunuluyo bebegimin bundan etkilenmis olacagi farzediliyo.Sizi korkutmak istemem ama seker cok tehlikeli dikkate alin.Kisim 37 haftada 4 kilo dogdu ve kakasini yutmus bir sekilde.12 gun oldu ve kuvezde kalbinde kas fazlaligi var ilac tedavisi goruyo.1 ay sonra konturolu var.Ve buna sekerin sebep olacagini soyledi doktorum.Ne olur seker yuklemesinden korkmayin siz tedbirinizi alin.
Poyrazefenin_annesiii Minigimm2020 canım yaptır. Maşallah gebelik şekeri falan olmasın. Bı baktır. Ama sakın kusma. Eğer kusarsan testin iptal edilir ve ye i bı tarihte tekrar yaptırman gerekir
Marazin_annesi Minigimm2020 vallaha ben de yaptırmadım 33 hafta olcaz iki güne… Üçlü taramaya giriyormus galiba şeker yüklemesi yaptirdinmi dedi hayır dedim aslında yaptirmicaktim ama annemde gizli şeker var ne olur neolmaz yaptırım diyorum yarinyaptircam bakalım valla yinede yaptırmakta fayda var hiç olmazsa temkinli davranmış oluyorsun
Minigimm2020 Tb29 aman annem kayananam gorumcem beynimi yiyo yaptirma dye anlatamıyorum bende yaptırmak istemiyodum hc ondam kararsiz kaldm sizde ayni sekilde düşük ve oksoparmi kullaniyosunuz
Minigimm2020 Tb29 bide neye gore 75 misal kac kere iciyoruz onu ve kac kere kan aliniyo . 1 de kacinci haftasinda son
Minigimm2020 Kuzucuklarim rabbum tez vakitte sifasini versin bebeginizin insallah 😔 sorun çıkmadığı halde nasıl oldu peki hamililigin bi zamaninda gecirmeniz . Diyelim be yaptırdim.suan bsey cikmadi daha sonra seker olma ihtimali yokmu
Cumcum Minigimm2020 şeker yüklemesi 50gr ile başlar. Eğer değerde yükseklik varsa kesin tanı için 75gr yükleme daha yaptırılıyor. Bazı doktorlar iki iş olmasın diye direk tanı miktarı olan 75 gr yükleme yaptırıyor
Tb29 Minigimm2020 gramını kafın doğumcu doktor belirliyor 50gr olan da varmış ama benden 75gram istedi. Tek seferde gazoz gibi bişey içiyosun. İçtikten 1 saat sonra ve 2 saat sonra olmak üzere 2 kere kan verdim. Ama 50gr yaptıranlar 1 kere veriyormuş. Doktoruna danışman lazım. 24-28 haftalar arasında yapılıyor. Korkulcak bişey yok ben ayılıp bayılmadım aç karnına şekerli su içtiğin için bağırsaklarımı çalıştırdı tuvalete cıktım o kadar.
Minigimm2020 Poyrazefenin_annesiii 27 haftaligim galiba son haftadadayim ac mi oluyo onu içerken kac kere kan veriliyo da o suyu iciyorum
Kuzucuklarim Minigimm2020 bilemiyorum ama ben cok fazla odem topladim onune gecemedim.Ins seker gecirmissindir diyo doktorumuz sekerse kalpdeki sorun gecivektir diyo.Ama bana birseyler oluyordu cozemiyordum yasim 39 ona bagliyodum demekki seker gecirdim.Meyveyi cok fazla yiyordum.Allah sizi ve bebegi korusun.Doktorunuza guveniyorsaniz dedigini yapin.Iceceginiz gazoz tadinda bi icecek.
Poyrazefenin_annesiii Minigimm2020 aç gidiyorsun gece 12 den sonra oruç tutuyorsun resmen yemek şu yok. Şekerli icecek yada su veriliyor. Onu içmeden önce bı kan alınıyor onu içiyorsun kan veriyorsun sonra 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun ama bu süreçte sakın kusma sakın iptal olur valla
Minigimm2020 Marazin_annesi aynen doktorda dediki bsey varsa doğuma yaklasimimiz fakrli olur dedi ama hc aklimda yokken cikti ortaya bu ama neyse yaotiriyim zarari degl faydasi olur insallah
Minigimm2020 Kuzucuklarim meyve bende cok yiyorum yemememmi lazim . Allah razi olsum guzel duaniz icin . Kac kere içiyorum bu icecegi 1 keremi
Marazin_annesi Minigimm2020 yaptır canım bencede herşey bebişinin sağlığı ve senin sağlığın için inşallah bişey cikmaz…
Kuzucuklarim Minigimm2020 her seyin azi karar cogu zarar bacim kararinda ye.Tabi bu benim yazdiklarim sadece varsayim ne oldugunu cok bilmiyoruz.Ama meyve asiri tuketilmemeliymis.
Poyrazefenin_annesiii Minigimm2020 evet canım 3 kere kan veriyorsun. En son kanı verdikten sonra. Yemek yiyorsun.