Kaderkurtbey 26 hafta oldu bugün ilk 3 ay 2.5 kilo verdim kusmaktan şimdi memlekete gidince tayin yerinden aileler ye ye diye diye 3 kilo almışım bebeğin gelişimi de önden gidiyor dedi dr yani ne kadar az kilo o kadar daha iyi diye düşünüyorum bende bebiş iyiyse kilo almaktan ödüm kopuyor diyebiliriz hatta 😬😬