balperisi_71 vücut da troid üretilmedigi zaman bebek gelişemiyor kısacası canım ve vücûd sağlıksız görüp gebeliği sonlandırmaya çalışıyor ve düşük yapmaya geçiyorsun.
benim tsh değerim ilk başta yani düşük yaptığım sıralar 10,5 di. Yani vücudda troid üretilmiyordu. Bu yüzden de gebelik sağlıklı şekilde ilerlemiyor bebek gelişemiyor ve vucuddan atılıyor.
biz geç farkettik 3 düşükten sonra ilaca başladım hala kullanıyorum (ilacın hiç bi zararı yok )
Tedavisi çok kolay ama takip gerektiren bi durum.
bazen hiç bi sıkıntı yokken bile gebelik troidi çıkıyor hamilelerde önemli bi durum