sevimlieyuboglu61 Elifsena1 ilk gebeliğim de kestirdim tamamen hurafe . Bunda da vakit bulursam kestireceğim
HazalDenizzz Elifsena1 İlk gebeliğimde kestirmiştim banada çok kişi kestirme demişti bebeğin ömrünü kısaltır demişlerdi… 3 buçuk aylıkken kalbi durdu. Şu anda hamileyim doğuma 10 gün kaldı inşallah saçıma boya dahi hiç bi işlem yaptırmadım. Normalde inanmıyordum ama yaptırmama taraftarıyım
Halidemat Elifsena1 Bende ilk çocukta da şimdi ikinci çocuğumda da kestirdim hurafe şeylere inanmam gerçek değil
Damalakko Elifsena1 saçını 9 ay kestirmeyen ama doğumda kaybeden insanlar var bunlar tamamen hurafe şeyler inanmayın inanırsanız kötüyü her şekilde çağırırsınız hamileyken saç kesilmez kuralı hiçbir yerde yazmıyor
yigitalpinannesi40 Ben kestirdim çokta rahatladım tamamen hurafe o bebeğin ömrü kaderi yazılmış zaten Allah tarafından daha doğmadan bir saç kesmekle mi silinecek?
sdadcr Ben kestirdim dayanamadım artık sıcaklardan dolayı zaten fazla terliyoruz tesettürlüyüm toplancak kadar kısa kaldı çok rahatladım çok şükür Allahın verdiği canı Allah alır öyle saçmış vs falan inanmayın
Melodixxx Elifsena1 saçlarm kalçamdydı bakımını yapmakta artk zorlanıyrm diye omuz hizamda kestm hurafelere inanmyn saçla ömürün yada bebeğin bir alakası yok🤗
Civcivim34_44 Elifsena1 sıcakta hiç cekilmiyo valla bnde 2 haffta önce kestirdim o kadar rahatladım ki takılma bence hamilelikte insanın kendini rahat hissetmesi psikolojik acıdan gercekten onemli kestirmek istiyorsan kestir bence canım
isimsizbebek Elifsena1 son ayımda kestirdim hiçbir zararı yok tamamen batıl inançtan dolayı öyle diyorlar inanmayın. Doğum yaptım yani