bedryeysf Kızlar 5+6 olduk ıkı gun önce muayene oldum kese var fakat bebek hala görünmüyo. Doktor alttan bakmayı önerdi fakat ben istemedim. Haftaya gel o zaman kalp atısını dinleyelım dedı. Sizler de bebek kacıncı haftada göründü acaba, cok endişeliyim.😞
Esoo0698 bedryeysf Canım benim bende 7 haftalıkken gittim keseyi görüp bebeği göremedik 8+3 oldum muayeneye gittim bebeğimide gördüm kalbinide duydum ☺️ Hiç meraklanma canım benim geç döllenme olabilir ❤️ Allah sağlıkla kucağına aldırsın ❤️
fatosd84 bedryeysf niye vajinal kabul etmedin ki en sağlıklı muhane aslında herkes boşuna korkuyor zaten ilk önce kese oluşuyor sonra bebek ve kalp atışı 5+3 de kese gözüktü 6+6 kalp atışı ve bebek gözüktü🤲Şükür
Ecyud1920 bedryeysf 5. Haftamda gittim kese vardı bebek yoktu 7. Haftamda da göremedi 9. Haftada gördük üzmeyin kendinizi
Mucizeninannesi1 6 haftalıktı sadece kese göründü 7 haftalıkken görüp kalp atışını duyduk elhamdülillah sakin olun pozitif düşünün
Frozen-06 bedryeysf erken daha endise etmeyin. Ben keseyi vajinal ultrasonda 5.haftada gordum. Bebegi de 7.haftada gördüm biraz sabir🌸
Elifyasminhazal bedryeysf canım b Ben 7. Hafta gittim ikiside göründü ama merak etme sabret gorunucek inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕
28ilksen28 bedryeysf ben de 7 hastalıkken gittim hem kalp atışını duydum hemde minicik fasulye kadar kendini görmüştüm sabret birazcık daha büyüsün ben devlete gittiğim de alttan dedi yaptırmadım uşturasona sokmadı ama özele gittim hemen ulturasonda görüldü ve iyi ki alttan yaptırmamışsın dedi bana
bedryeysf 28ilksen28 bende tercih etmedim kuzum biraz daha bekliyim istedim, ama endişelenmedim de değil insalllah bende bu heycanı yasarım 🌸