NazMelis Merhaba arkadaşlar 4+3 hamileyim. Pazartesi 830 olan beta hcg bugün 3200 çıktı doktor çoğul olabilir dedi ama hiç kese görünmedi. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz
Atlasmom NazMelis ben ögrendigimde beta hcg 10.000 cikmisti 4 haftalikti ama tek kese tek bebegiz,21. Haftamizdayiz hatta. Bi kac haftaya usg de keseyi grüp kalp atimini duyunca netlesir su an cok kcük haftasi
-Minnaklarin-annesi- Artış o kadar fazla değil yine belli olmaz tabi de ben ilk öğrendiğimde 991di 2 gün sonra 3 bine yaklaştı 2 gün sonra baktırdığım da 15 bindi ikiz olasılığı çok yüksek demişti doktorum