Denizserkan teşekkr ederm .😇... aslında taşın bi zararı yokta bız sancı cekiyoruz ve zorlanıyoruz her agrıda acile kosuyorum bebegım gayet keyfi yerınde cıkıyo ama sancın oldugunda mutlaka git doktoruna canm çnkü herkesin bünyesi taşın yapısı agrısı farklı oluyo bende olan sende olmaz sende olan bende olmaz ....benım taşlarım yapısal olrak byuk ve zorlayıcı oldugundan benım rahım yumusamam olmustu fzla sddetli sancıların erken dogumu tetkleyecegni soylemısdı doktrum sen genede önlem olarak agrını hssettgn an git doktoruna en iyi onlar yonlendırır ama taş zarar vermez bebegıne ben senelerdir taş hastasıyım ve gebeliğimde cok zor zamanlar geçirdim ama genede bebegım sağlıklı cok skür.