Deletedmom277 Semaatls Nst de sancı çıkması hemen doğuracaksınız anlamına gelmiyor. Nst takibinde sancılar genellikle yavaş yavaş artar. Nst de sancı fazla çıkıp hiçbir şey hissetmeyen anneler de var.
Merdgn Semaatls Benim 32de çıkmaya başlamıştı ama çok şükür 37’yi gördük ☺️ Doktorunuz bişey söylemedi mi?