Kızlar merhaba 39+3 günlüğüz 37. Haftamda 1 cm açılmam vardı. Bugün doktor randevumuz vardı sabah sancı hissettim iğne batıyormuş gibi oldu Sol kasığıma Doktorum sancın artmadan gelme demişti birde muayene ücreti ödemeyim diye gitmedim açıkçası. Şimdi bir saatte felan bel ağrım oluyor kasığıma iğne saplanıp çıkıyormuş gibi oluyor. Sizce doğum sancısı mı beklemeden gitsem mi sancıların artmasını mı bekleyim.