Arkadaşlar selammm. Hastanede Doğum çekimi yaptıranlar Sezeryan olunca ağrıdan duramıyorsun foto çekmek aklına Bile gelmiyor diyen bir kesim var. E çektirenler nasıl çektiriyor merak ediyorum:) ben çok istiyorum da fikirlerinize ihtiyacım var . Zor mu oluyor gerçekten.