Ebru-123 Hanimlar merhaba.28.haftamdayim kabizlik sorunum var.osmolak şurubu kullanip faydasını gören varmi.gebelik şekerim de yuksek çıkmıştı 😔
Canan95 Ebru-123 her kabızlık sorunu yasayana verilen surup tadi güzel ama baklava şerbeti gbi çok yoğun olması içerken bı tiksinti verio insana ama ise yarıyor
ceren63 Ebru-123 işe yaradığını biliyorum. Ama uzun süreli kullanımda bağırsak tembelliği yapabilir. En sağlıklısı beslenme düzenini değiştirmek