Hastanede yattığında zaten sana verilen serum zoferdir bende yattım anca o durdurdu bulantılarımi ve doktorum yazdı 5 ay kullandım biraz pahalı ama değiyor yani parasına ücretli alıyorsun zaten ben memnun kaldım ve herhangi bi sorunumuzda yok 40 haftalik olduk şuan tabi zoferi biraktim prilam iciyorum şuan hafifledi bulantilarim geçmedi yani