Sevgili anne adaylarımız öncelikle hepinize hayırlı akşamlar diliyorum 🍀
24+1 haftalık hamileyim, birkaç saattir adet sancısına benzer sancılarım oluyor özellikle ayağa kalktığımda. Oturduğumda veya yattığımda olmuyor. Doktoruma ulaşıp hastaneye gitmemi gerektirecek kadar çok hissetmiyorum. Kontrolüm var zaten ama ilk gebelik acemiliği diyelim merak ettim 🙈 bu haftalarda böyle sancılar yaşanıyor mu, normal mi?