Sedaaaaaaaaa Kizlarrrrrrr yardımınıza ihtiyacım var Bildiğiniz fiyatı hem uygun hemde kalitesi iyi bebek arabası ve beşik markası istiyorum 🥺
Tubaeliff Sedaaaaaaaaa joie literax 3 almıştık pudet geçiriliyor. İlerde tek kullanıyorsun arabayı. Tek elle acılıyor.
TugceDmrc Sedaaaaaaaaa ben instagramdan aldım park yatak araba puset takım olarak 1400 e almıştım şuan 1700 olmuş sanırım ama kaliteli ve güzel öneririm 😌
Laviniamira16 Sedaaaaaaaaa dur bak ben sana bi site var onu atayım bende oradan alıcam fiyatı da uygun sayfayı baya inceledim
Selin17 Sedaaaaaaaaa canım trendyola beşik ve bebek arabası yaz ayrı ayrı her bütçeye uygun var.. 350₺ ye beşik bile var 👍🏽
1994ozg Tubaeliff canım büyüyünce de kullanmaya uygun mu baston gibi ve çift yönlü mü ? Baktım ama bu ikisinin cevabını bulamadım
cocukgelisimcianne_ Bebek arabası almadım daha ama çok araştırdım bütçene uygun olanı sunny baby icon yada vista.. kullananlar çok memnunmuş .. beşikte hepsi burada da indirim var uyku seti yatağı yastığı yorganı cibinlik vs ile 60*120 anne yanı beşik var çocuk baya kullanır onu asansör sistemi falan var indirimden dolayı şuan 675 ile 780 arası değişiyor fiyatları onlar çok güzel bence ahşap beşik .
TugceDmrc Sedaaaaaaaaa baby.pazar diye instagram adresi başka araba markası ve beşik modelleri de var ama ben ortak renk olsun diye böyle aldım gerçekten ilgililerde ve eşyalar 0 çiziksiz geldi kargoyla hiç zarar görmemişti valla 😂 hatta diyarbakırdan polis bi arkadaşımız almış sizi tavsiye etti deyin belki indirim yaparlar 🤷🏼♀️
Sedaaaaaaaaa TugceDmrc baby care markasına dönmüşler genelde ama yinede beğendim joel bulursam çok iyi olur ayy çok işime yaradı çok teşekkür ederim canım ya 🤗 soylicemm polis olan senmisin 😂
Sedaaaaaaaaa 1994ozg vala hiç bı fikrim yok biliyomusun baston ilerleyen zamanda alırım diyorm ama bilemiyorum
Tubaeliff 1994ozg syan 14 aylık hala kullanıyorum. Çift yön yok. Ama sorun yasamadık. Kırmızı renk kızım arabasını seviyor. Pusetini kaldırdım şimdi 2.yr hamiletyim kullanıcam yine