Gurbetkusuu 39+4 kızım nazlı çıktı gelmiyor maalesef, sizler ne durumdasınız kızlar Temmuz annesi olmaya ümitli misiniz halen 😂
ipeginannesi Gurbetkusuu sanki hiç doğuramıcakmışım gibi gelmeye başladı artık. 39+2 moralim bozuluyo artık fiziksel şikayetler de artıyo. Dışarı da çıkmaya gücüm yok. Zaten sıcak. Dizi film izlemek kitap okumak hiç bişey yapmak gelmiyo içimden.
DilekBodurr Gurbetkusuu doktor en son 29 temmuza kadar bekleyecek 😂 o yüzden Temmuz annesi olucam yine de 😂
Gurbetkusuu AnneyimHamileyim bana da öyle geliyor çok sıkıldım artık herkesin arayıp daha doğurmadın mi demesi de cabası 😡
sdadcr ipeginannesi 38e giricem bende 2 saattir yerleri silmeyi bitiremedim gücüm yok artık cuma günü doğum yapıcam inşallah vücudumun rahatlamasını istiyorum artık 😞
Gurbetkusuu ipeginannesi ahhhh aynı durumdayız seni çok iyi anlıyorum, enerjim tükendi artık.. her gün acaba bugün doğurur muyum diye düşünmek yordu beni..
Gurbetkusuu DilekBodurr benim doktorum 40 dan sonra 1 hafta daha bekleme taraftarı kendi sancımla gelmesini istiyor o yüzden zaman geçmiyor :(
sdadcr Gurbetkusuu Evet insülin kullandığım için erken alınması gerekiyomuş çatıda müsait suni sancı ile başlatılacak dayanabilirsem bakalım dayanamazsam sezaryene geçicem
Degisken 41.0 da pazartesi başlatılacak doğum. O güne kadar gelsin diye uğraşıyorum.ara ara sancı oluyor ama saniyelik..son 3