Off valla kızlar etrafımda ağzına sürmeyen çok insan var bebekleri hep hastanede hep bi sorun en yakın arkadaşımlarımda içiyor içende çok var maşallah bebekleri sapasağlam ablamda içiyordu bebeği 2 yaşında. He tabiki buna yormuyorum yanlış anlamayın sakın tabiki en güzeli içilmemesi Allahın dediği oluyor ama