kızlar bende uçuk çıktı o mikrop kaptı sanırım yüzüme yayıldı resmen ölümcül hastalık gibi yayıldı. Mecbur antibiyotikli zovirax krem kullanıyorum. Bebeğime zarar verirmi endişeliyim hiç hamilelikte antibiyotik kullanıp bebişi etkilenmeyen oldumu neolur yardım edin kafayı yicem