YelizMami ben takım almadım. Odaya daha önceden bir duvara dolap yaptırmıştık. Beşik, şifonyer ve bir emzirme koltuğu aldım. Takımlardan çok çok güzel oldu. Takımların şifonyerleri küçücük oluyor ben ikeadan büyük Bir model aldım herkes çok beğeniyor hem de 8 tane çekmecesi var bütün malzemeleri alıyor. En alt çekmeceleri de büyüyünce oyuncakları için ayırdım. Sana da tavsiye ederim