Ozgee25 Selin17 bana badem diyememek acı veriyor 😂😂 aslında tek bir harf fark var ama bade ismini hiç sevmiyorum yarım kalmış gibi
Ronam bebegim_28 bazı yörelerde Kürtçede anneye yade denir. Biz daye deriz. Cizreli bir arkadaşım vardı yade derdi.
bebegim_28 Ronam evet bende o taraflarda büyüdüm idilde z😊 babanın görevi sebebiyle 15 yaşına kadar Şırnak idildeydim öyle diyorlardı