Uzm-Nurse Bugün artık dayanamadım parol içtim 😩 kafamda tülbent … 18+5 gebelikte baş ağrısı çekenler 😢
irva Uzm-Nurse 13.haftada başlamıştı 17′de kesildi.Şimdi 3 4 gündür yine başladı 20+2 😆 darlandım artık bende.Buz falan iyi geliyor.
Selin17 Uzm-Nurse benim baş ağrım 15. Haftam da başladı 18. Haftama kadar devam etti nefretlikti resmen Ah neler yaşadım
slnko Uzm-Nurse ay ben 5. Ay bitene kadar hergünnnn çektim ya sonra migren taşı aldım trendyoldan , mentollü nişey parolun yapmadığı etkiyi ondan gördün doktor da kullanabilirsin dedi zaten sadece ağrıyan yere sürülüyor. Tavsiye ederim..
Tortilla Valla benımde o haftalarda oluyordu 22 den sonra kesıldı her gun agrıyordu yuksek ystıkla yatınca pek olmuyordu
Gokmer 9.haftadayım 3-4 kez migren ağrısı çektim. Doktorum fitol fitil verdi popodan. Onu kullanınca 1 saate ağrım geçiyor.