Korkmayın🌹 bende de çıktı gebelik şekeri ve benim 225 di baya yüksek çıktı endokrinoloji bölümüne yönlendirdi doktorum ilk diyetle devam ettim çok şükür bebeğim normal haftasında ilerliyo bende normal 10 kilo aldım hormonlardan dolayı tekrar yükselmeye başlayınca insülin kullanma başladım Allah nasip ederse cuma günü de doğumum olcak yemenize içmenize dikkat edin mutlaka doktor kontrolünde olun ve egzersiz yapın doktorunuzun söylediği şekilde strese gerek yok 👍☺️