dilara92 Kızlar merhaba,bir iki gündür bebeğin hareketlerini bayağı asagıda hissediyorum,direk vajinamda baskı hissetmiyorum ama biraz üstü sag tarafımda.Bu normal midir? İlk hissettiği zamanlar daha yukarıda hissediyordum.
irva dilara92 Bende öyle oldu detaylıda gördüm ki iki ayağını da rahim çıkış kanalına dayamış 😆 ondan ağrıyormuş meğer.
GaMzeshn Normal bende 21. Haftadayım öyle hissediyorum bazen doktora sormuştum ayakları orada o yüzden demişti🙂