Elifptt Artık bal kızıma kavuşmak istiyorum sabırsızlanıyorum Ama henüz hiç bir belirte yok doğuma dair sizde durumlar ne 🥰❤️
Bktbll Elifptt bende 37 oldum oğlusum klucak inşallah bende de hiç bir belirti yok saha doğrusu ne tür belirti olur onuda bilmiyorum ntsde sancım cıkmıyor
Naz1988 Elifptt Bizde ikizlerimle 36+3 olduk 38 haftamda sezeryan olucam sanki zaman durmus gibi sabirsizlikla kucagima almayi bekliyorum🥰🥰
gozdeee-1 Benimde 37+2 bende artık gelsin istiyorum minik kızım. Bugün hareketleri biraz yavaş geldi sanki. arada aşağı doğru baskı yapıyor kasılıyor. Sizde nasıl ??
BabyPoyraz Bktbll Bebek bi yerde kendini topluyorsa ve orası Semsert oluyorsa kasılma oluyor canım belli ediyor kendini topladığında zaten
Elizinannesi90 Bktbll bebek karnımda bir yere toplanıyor ve karnın sertleşiyor. Alt karna ve kasıklara bir sancı geliyor. Ama kısa sürüyor.
Bktbll BabyPoyraz bende o başladı canım dünden beri bir yerde toplanıp semsert oluyor o kısım ovalıyorum bazen yürüyorum bu sefer aşagıda baskı hissediyorum sanki
Bktbll 1Vera_ bilmiyorumki canım bende de yeni başladı ama kasılma oluyormuş onlar bende 37 haftalıgım belki rahim kendini doğuma hazırlıyordur bende kontrolmde sorucam doktora
Elifptt Kasılmalar bende de oluyor fakat doktorum düzenli olmadığı sürece normal kasılmalar dedi o yüzden korkmayın rahim kendini doğuma hazırlıyor