FatmaSagir Erkek olucağını 17+3 de öğrendim artık isim bakmaya başlıyorum fikirlere açığım öneriniz nedir acaba veya siz düşündünüz mü isim.
Cemos_habes Kısmet olursa ikizlermden tekine atlas koymayı düşünüyorum ama diğerine tam karar veremedim
Neslihankk FatmaSagir 14+6da öğrendik bizde oğlumuz olucağını 💙 Baybars koyduk 🦋 4 yaşında oğlum var ismi Miraç💙