Rabia5555 Şuan 29+3 üm ve 5 kere boyattım, hatta birinde açıcı ve kesim olmuştu. Doktorumda bir şey olmayacağını söylemişti zaten. Daha önce bi posta daha yazmıştım, mantıklı düşününce yiyip içtiğimiz o kadar kimyasal varken saç boyası ne yapabilir ki…