Büşra derseniz nur lu mu olsun sade mi?
Reyyan34 nursuz daha iyi sanki Büşra daha iyi gibi
Reyyan34 Rüveyda çok hoş 🥰
Üstte kalsın diye yazıyorm🤲😁
İnşallah oylrsınz 🥰
Teşekkür ederim kızlar😁
Cansınız can🌼
O kadar fazla Büşra varki Rüveyda daha tatlı geldi😅
onyedinisan 🥰🥰
Ahsend49 🥰🥰
Didi6 🥰🥰
Katılım bekliyorm kızlar 🙈
Artık karar vermem lazım🙊
Hepinize teşekkürler ♥️