Kızlar 27+0 ım bugün kontrolüm vardı. Kilomuz 1068 boyumuz 37 cm. Doktor ilk karnını ölçtüğünde bir hafta geri dedi detaylıya girdin mi damarda daralma ya da çeltik var mı dedi hayır yok dedim muhtemelen pozisyondan kaynaklıdır dedi sonra tekrar ölçtü 26+5 çıktı bu sefer. Muhtemelen pozisyonundan dedi balık yağı ekledi haplarıma ve 1 ay sonra çağırdı. Onun haricinde bir sıkıntı ve gerilik çıkmadı çok şükür. Başına böyle birşey gelen var mı biraz tedirgin oldum. Bu arada şeker yüklemesi de yaptırdık temiz çıktı o da