rezhan acele etmeyin kendinizi daha çok strese sokarsınız 5-6gibi keseyi görseniz daha sonra 9. Haftaya kadar kalbi duymanız gerekir herkesin gebeliği farklı oluyor. 10 haftada da duymadığınız taktirde anca ozaman işlemler yapılıyor ki daha çok küçük. Eminim haftaya kese gözükür sonraki haftada da kalbini duyarsınız. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.