BabyPoyraz Nadyaa Eğer hamilelikte çıkmışsa tüylerin doğumdan sonra dökülüyormuş. Benimde çıktı ama almıyorum dökülüyor diye 😊
HamzaMoms Nadyaa hiç ellemiyorum hormonların etkisiyle çıkıyor doğumdan sonra dökülüyormuş, alıpta kalınlaştırmak istemiyorum kalıcı olmasından korktgm için ellemiyorum dökülmezse çaresine bakıcaz
26_26_26ggg Nadyaa vala benimde hamile kalmadan önce hiç yoktu lazere gitmiştim bitmişti ama hamilelikte çıktı doğumdan sonra dökülür diye almadım hiç dökülmezse artık yine lazere giderim
SeHer1909 Off 37 hafta olduk artk o kadar kalınlaştı ki kaşınıyo bazen. Alsam mı diye çok gidip geldim ama az kaldı diye direniyorum. Doğumdan sonra dökülmezse eski haline gelmezse bakıcam çaresine