Kızlar merhaba ben temmuzun 8 nde bebeğim için kontrol gittiğim de bebeğin 6 hafta 3 günlük demişti 3 hafta sonra bebeğin kalp atışı duyarız artık elleri oluşur dedi biz bugün kontrol gittik ama bebeğin bana önceki kontrolünden 3 gün sonra öldüğünü söyledi bebeğin başka doktora gittik o doktorda bebeğin olduğunu kesesinin olduğunu ama 6 hafta 4 günlük olduğunu söyledi yani bizim 3 hafta ki ilk doktorun dediğini bize 1 hafta daha bekleyin dedi böyle başına gelipte bebeği olan var mı acaba çok kötüyüm bilginizi istiyorum 😣😣😣