Zelihaoguzhan Bu park yatağı kullanan veya alan varmı acaba memnunmusunuz😊 Ve aslında daha 20 haftalığız acaba acelemi ediyorum almak için bilemedim alsammı yoksa beklesemmi biraz daha 😊
Seymaogz Zelihaoguzhan ben aldım tatlım daha kullanmadım doğuma var ama öneri üzerine aldım bir ablam kullanıyormuş ve çok memnunmuş. Onun sözlerine aldım. Bana da gayet kullanışlı ve portatif geldi.
HamzaMoms Zelihaoguzhan bende bunu almak istiyorum kumaşı keten kaliteli özellikleride cok iyi alt açma yerinin kalitesini merak ediyorum bende🙈
GulcanYvz Zelihaoguzhan canım bende alacaktım ama 70-110 benim yatak odam için çok büyük diye vazgeçtim 60-120 olanlar bana daha ideal gelir diye onlara bakıyorum şimdi ama burda bende sormuştum bu markayı alıp yazan memnun kalan kişiler vardı yazmışlardı buraya yer sorunun yoksa al bence
Zelihaoguzhan Seymaogz Çok teşekkür ederim 😘 Bazı park yataklar için hışırtı sesi çıkartıyo sallanırken bebek yatarken falan diyolardı sence öyle bi sorun var gibi gözüküyormu acaba 😊
Zelihaoguzhan Selin17 çok teşekkür ederim😘 Hangi rengini aldinız acaba siyahla kahverengi arasında kaldım 😊
Seymaogz Zelihaoguzhan sanmıyorum canim öyle bir sorun görünmüyor şimdilik. Dediğim gibi kullanan ablam çok memnundu kullanıpta oyle bir şikayet eden görmedim 😊
Buson Ben de aldım kumaşı falan çok kaliteli henüz ben de kullanmadım ama çok beğendim siyah-gri aldım
Leylasnsy Bende joie markasını aldım. Çok güzel bence. Hiç pişman olmassın. Buna benziyor aynı😊 bende bir ay sonra kullanacağım. Kurdum hazırladım herşeyini🤗bide avantajı tekerlikli ve her odaya götürme kolaylığı var. Hafif.
bburcu Zelihaoguzhan ben aldım. 2 günde geldi kurduk çok hoşumuza gitti. Taşıma kapasitesi 20 kg diğer bütün beşiklerin 15 kilo. Çok kolay kurulup kaldırılıyor ☺️