mrv39 merhaba kızlar💖 haftadayız 2 gündür hareketlerinde azalma hissediyorum eskisi gibi sert ve yoğun değil dün kontrolümüz vardı sorun yoktu ara ara oluyor böyle ama insan huzursuz oluyor işte sizde de var mı azalma?
Tubau mrv39 ben de 35. haftadayım 3 gündür hareketleri az ve önceki gibi güçlü değil. Doktor günlük 10 hareket say dedi. Sayıyorum ama eskisi kadar iyi hissedilmiyo. 2 günde bir nst giricem kontrol altında olacak.
Esma1290 Sertlestigi zaman hafif hafif göbeğini okşamani tavsiye ederim canım 😘 . He bide şuan da kilo almaya başlıyor hızlıca ondan biraz hareketleri azalıyor ama sonra emin ol sen bile diceksin of bu ne hareket 🙈😂
Merveardabayram 30+6 dayım ara ara yapıyor bunu bunu bende çok tedirgin oluyorum bazen kıpır kıpır bazende depresyonda gibi bütün gün uyuyor saga sola dönmesi hariç 🤭
mrv39 Tubau ben de doktoruma söyleyeyim o zaman biz haftada bire düşürdük kontrolleri hayırlısıyla doğsaydı şu yavrular🥺