Ya kızlar son 27 günüm kaldı oglumla kavuşmamıza
Goguslerım zaten doldu ve sarkıyor artık benim sorunum kızlar pek meme ucum yok yanı var aslında ama cok az. Yanı dogumdan sonra bana ve ogluma zorluk cektırıcek meme ucum eminim. Bıde kızlar ucu aşırı yanıyor bu son gunlerde neden bilmiyorum onu ama meme ucu pek olmayan anne ve anne adaylarımız ne gibi önerilerde bulunabilir acaba yazabilir misiniz şimdiden teşekkürler❤️