Merhaba anneler, ben de doğuramayanlardanım 😓 bebeğim baş aşağı ama ters pozisyonda “ Oksiput posterior” doktorum pazartesiye kadar bekleyelim dönmezse sezaryan dedi.Çünkü hem kafamız 10cm olmuş hem de plesanta iice yaşlanmaya başlamış😓 38+2 yiz şuan. Hurmadır, fesleğen kekik karışımıdır, tarçındır, meryem ana otudur herşeyi denedim. Dönmesi için pelvik tilt hareketleri varmış onları deniycem dualarınızı bekliyorum post açıp doğuranlara ben de katılırım inşallah 🙏 herkese hayırlı doğumlar dilerim 🙏🥰