Bebeğiniz dönmüş olabilir 😊 bende Aynı durumdayım Göğüsümde kaburgalarımda aşırı baskı hissediyorum Doktor Kontrolüm de baktığımız da Bebeğim doğum pozisyonuna gelmişti doktor Poposu veya ayaklarıyla geriliyordur Dedi 😊 Allah Hepimizin hayırlı doğumlar nasip etsin şimdiden 🙏🏼