Herkese merhaba , oğlum makat geliş olduğu için sezeryen olmak zorunda kaldım 3 sene önce şu an 3 yaşındayız 💕 , 2. Ye hamileyim ve kızım olacak ama doktorum normal için pek sıcak bakmıyor rahim dağılabilir yırtıkları fazla olabilir diye riskleri olduğunu tercih etmemem getektiğini söyledi. Merak ettiğim olan anneler vardır illa ki. Neler yaşadınız söylemek istediğiniz şeyler vardır dinlemek isterim 🙏 ayrıca prenses doğum düşünüyordum ama sezeryen önerince doktorum kafam çok karıştı yani sen ve bebeğin için riskli %1 bile olsa dedi . Siz ne diyorsunuz. teşekkürler 🌼💕