brnr09 ilk yatışım yapıldığında elime serum taktılar. Eyvah Cansu dedim çünkü ilk defa elimin üstüne taktırmıştım ve acıdı yanı çok değil tabi 😂 belden iğne nasıl olcam acaba derken ameliyathaneye geldik iğneyi gördüm büyük bir şey 😂 ama kafamı çevirdim görmeyeyim diye. Sonra bana eğil dediler sana yemin ederim ki hissedilmiyor iğne ve saniyeler içinde uyuştum. Bu arada korkuyordum uyuşukken beton gibi mi olacağım acaba diye. Hiç kötü bir his değil hiç korkma çok güzel her anı dolu dolu yaşa. Ben ameliyathaneyi inceledim hep sohbet ettik öyle güzeldi ki anlatamam😂🧿