Womane 15 haftalik olduk bu zamana kadar hep sanci seklinde agrilarim olurdu progestan kullanmisligim vardi. Ama bu ara sanci seklinde daha fazla agrim olmaya basladi ozellikle gece vuruyor sanci uykudan uyaniyorum normal midir ki acaba